Гарантії та Повернення

Гарантія

УВАГА! Будь ласка, перевіряйте комплектність і відповідність моделі та розміру матраца вашому замовленню. Якщо Ви не впевнені у виборі матраца, не розпаковуйте його, так як після зняття заводської упаковки матрац вважається таким, який був у використанні і ПОВЕРНЕННЮ або ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ! Гарантія на матраци: основу і наповнення згідно згідно ГОСТ 19917-93.

Загальна інформація: Матраци, пружинні або беcпружинні - це м'які елементи меблів, призначені для сну або тривалого відпочинку в положенні лежачи. Виріб деякий час після зняття заводської упаковки може мати характерний запах матеріалів з яких виготовлений матрац. Такі матеріали, як кокосова койра, латекс, кінський волос, морські водорості, овеча або верблюжа шерсть можуть мати природний специфічний запах. Це не є причиною для звернення за гарантійним обслуговуванням. Виробник залишає за собою право без повідомлення споживача вносити зміни в конструкцію виробів для поліпшення їх технологічних і експлуатаційних параметрів. При цьому якість матеріалів залишається незмінна. Вид виробів може незначно відрізнятися від представлених на фотографіях. Претензії щодо якості матраца пред'являються тільки в письмовому вигляді за наявності оригіналу товарного чека (накладної) і гарантійного талону. Заміна або ремонт виробу з прихованими дефектами проводиться тільки після експертизи виробу, що підтвердила провину виробника.

РЕКОМЕНДАЦІЇ після відкриття упаковки виріб слід провітрювати не менше 24 годин; зберігати матрац тривалий час можна тільки в горизонтальному положенні; рекомендується класти матрац на ламельну основу або горизонтальну тверду поверхню, яка має отвори для вентиляції; в процесі експлуатації рекомендується перевертати матрац не менше двох разів на рік; захищайте оббивні тканини матрацу наматрацником і підматрацником.

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ використовувати товар не за призначенням; згинати матрац по ширині або по довжині; стрибати на поверхні матраца; укладати матрац на основу менших розмірів; прасувати, прати, піддавати хімчистці.

ГАРАНТІЇ НЕ НАДАЮТЬСЯ на вироби, пошкодження яких виникли в результаті непередбачених обставин (стихія, пожежа, побутові чинники, тощо); на вироби, пошкодження яких виникли в результаті недотримання покупцем правил транспортування, зберігання та експлуатації; на вироби з наявністю механічних пошкоджень, розривів, забруднень на тканині; на вироби зі слідами стороннього втручання, або самостійного ремонту.

УВАГА! Будь ласка, перевіряйте комплектність і відповідність моделі та розміру матраца вашому замовленню. Скручені матраци (ролл матраци) після відкриття упаковки повторної скрутці не підлягають. Матраци відповідної якості виготовлені за нестандартними розмірами або нестандатрної форми обміну або поверненню не підлягають.

Оплата в розстрочку

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ, ПРАВИЛА ОБМІНУ І ПОВЕРНЕННЯ: Вся продукція, що купується в інтернет-магазині "Дімісон" супроводжується гарантією від виробника. Кожен виробник меблів встановлює свої терміни гарантійного обслуговування на виготовлену ним продукцію. Перевірка цілісності товару проводиться в присутності покупця і кур'єрів в момент доставки. Претензії до зовнішнього вигляду товару після відходу кур'єрів не приймаються. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених виробником. Також обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є пред'явлення гарантійного талона і товарного чека (накладної).

ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ, ЯКЩО: Збірка, установка, підготовка виробу до експлуатації проводиться на дому особами, які не мають необхідних повноважень. Виріб використовувався не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації. Виріб має механічні пошкодження, що виникли не з вини виробника. Виріб має дефекти, отримані в результаті потрапляння чужорідних предметів, рідини або комах всередину виробу. Ремонт виробів здійснювався не уповноваженими особами з порушеннями вимог виробника і норм техніки безпеки.

Обмін і повернення

Відповідно до "Закону про захист прав споживача" покупці мають право обміняти куплений у нас товар протягом 14 днів з дня покупки. ЗАКОН УКРАЇНИ "Про захист прав споживачів": (Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості). «Споживач має право обміняти непродовольчий товар НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ і якщо ЗБЕРЕЖЕНО ЙОГО ГАРНИЙ ВИГЛЯД, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.»

ДЛЯ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ: Товар (відсутній у вживанні, в запакованій заводській упаковці, що містить етикетку/паспорт/гарантійний талон). Товарний чек (накладну).

ДЛЯ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ПОКУПЦЕВІ НЕОБХІДНО НАДАТИ: Товар. Товарний чек (накладну). Упаковку, в якій доставлявся товар. Виробничу етикетку/паспорт товару.

Інтернет-магазин «Дімісон» виступає гарантом дотримання права споживача на гарантійне обслуговування. При отриманні заявки на гарантійне обслуговування, в обов'язки нашого магазину, входить в найкоротші терміни організувати доставку товару від Клієнта до найближчого представництва мережі «Дімісон» - послуга платна, згідно з діючими тарифами доставки. Якщо Ви не задоволені зовнішнім виглядом та станом Вашого виробу, просимо надіслати фотокопію наступних документів за адресою helo@dimison.com.ua : Заява-претензія (із зазначенням назви товару, дати покупки, докладним описом дефекту товару). Фото пошкоджень товару, якщо це матрац + фото основи ліжка (всього 4-5 шт., гарної якості). Фото товарного чека (або видаткової накладної). Фото гарантійного талону.

Product added to compare.
Замовити
дзвінок
Написати
Viber